blackrs, ja mam STAGA u siebie i nie narzekam. to nie instalacja stanowi o ejj jakości tylko też gazownik który potrafi to wszystko ogarnąć. Jeżeli jest 700zł różnicy to ja bym brał STaga i wtryski Magic.
LPG - czy założyłbyś jeszcze raz?
Zwiń
X
-
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
-
-
Zamieszczone przez rkbszkoda, robiles tam gdzie proponowalem?
Zamieszczone przez rkbBo chyba z ojcem jestescie zadowoleni
jestem dobrej myśli.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
he normalnie ktos na demna czuwa . dziś spotkałem kumpla i sie jakoś zgadalismy że samochod kupilm i bede gaz wstawiał itd. pytam go jaki on am i co sadzi bo wiem że jeździ na gazie. potem pytam czy zna jakiegoś fachowca. a on mi na to że jego ojciec ma firme i zajmuje się tym od 1993 rokuniby stary wyjadacz troche z nim pogadałem przybliżył temat ma z ojcem pogadać co uważa za najlepsze i za jakiś czas będziemy robic. oczywiście zdam relacje :P
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Od 7 lat mam gaz w VW Bora 1.6; 16V - jakieś tam problemy po drodze były i są co jakiś czas ale satysfakcja finansowa mi to wynagradza bo za 122zł przejadę ok. 600km. Wychodzi jakieś 7-8 l LPG na 100km. Przeważnie trasa.
I dlatego kupiłem teraz OII FL 1.6 MPI z fabrycznym gazem. Przejechałem dopiero 460 km. I jestem bardzo zadowolony bo czuję że jest chyba nareszcie dobrze zsynchronizowany. No ale się zobaczy jak będzie dalej. Martwi mnie tylko to (jak czytam na forum opinie o spalaniu) że chyba będzie więcej paliła gazu niż obecna Bora. Rożnie to opisują: jedni że pali 10-11 a inni że 7-8-9… Zobaczymy jak moja mała się spisze. Pozdrawiam. :wink:Do tej pory: Fiat Punto 1.2 Pb, rok 2000; VW Bora 1.6 16V LPG, rok 2003 teraz O II FL 1.6 LPG, rok 2010/2011 :-)
Komentarz
-
-
Mam czwarty samochód z LPG. Dwie skody rapid z instalacją 1-wszej generacji, skode felicję z sekwencją stag-a, no i teraz skode roomster z instalacją BRC P&D. Felicja miała instalację założoną dość spartańsko. Chodzi o ułożenie przewodów w komorze silnika(duża ilość przewodów związanych w pęczek przy akumulatorze). Działało bez problemów. W roomsterze z silnikiem 1.6 BTS założona została instalacja BRC i montażysta z Wrocławia zrobił tak by instalacja elektryczna wyglądała na fabryczną. Więc wszystko przycięte polutowane i po izolowane jak pan bóg przykazał. Założyłem ją w maju 2010 roku. Od montażu 35000 km i bez problemowo jak do tej pory. Po 30000km serwis LPG wymiana filtrów i mała korekta w programie co by nie przełączał się na benę w czasie gwałtownego przyśpieszania.Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czayTak jak kolega blackrs ma w profilu 1,8T to wtedy już reduktor IG1 (jakaś jego wersja odpowiednia), który jest 2x droższy od LI02 (ale LI02 jest do 140KM chyba tylko), no i przy turbo to raczej MEDy białe (w przypadku Omegasa).
Czarne MEDy w zupełności wystarczą do 1.8T AUM / AUQ.
Z białymi nie miałem do czynienia, ale nie wiem, czy nie będzie
problemów na wolnych obrotach (krótkie czasy otwarcia).
Ogólnie mam instalkę LR od nowości, na liczniku ponad 60kkm i jak na razie śmiga to super.
Dodam jeszcze, że od 30kkm mam dłubnięty soft. Wcześniej miałem dwa inne auta z LPG
i muszę przyznać, że LR rulez! Do następnego też bym założył.
Komentarz
-
-
Ja zgazowałem Fiata Stilo 1,4 16V już 190 tyś temu i nie narzekam spalanie około 10 w mieście.
Instalacja BRC założona w ogólnopolskiej sieci warsztatów zakładającej lpg - plusem była gwarancja we wszystkich warsztatach tej sieci na 2 lata lub 100tyś km. Wtedy kosztowała 400pln drożej niż gdzie indziej.
Przez ten cały czas miałem tylko 1 problem za to duży - gość który mi montował założył jakiś dziwny (mniejszy?) reduktor i niestety dusił się przy spadkach temperatury i trudno było go ustawić. On nie potrafił nic z tym zrobić - niedouczony był widocznie.
Pojechałem do centrali sieci, pośmiali się z gościa i wymienili reduktor na większy w ramach gwarancji.
Następne 4 lata chodzi idealnie - parę razy go regulowałem.
Podsumowując instalacja zwróciła się kilka razy, ale trzeba montować w zaufanych warsztatach, instalacja markowa, warsztat musi dać gwarancję i nie oglądać się na trochę droższe ceny.
Komentarz
-
-
Ja kupiłem Fiata Brava z instalacją Lovato 6 lat temu.Po trzech latach coś siadło przestał chodzić na benzynie [prawdopodobnie coś w komputerze] to też obecnie mam już trzecią zimę za pasem bez zużycia kropelki benzyny sam się dziwie że on nadal odpala zważywszy na to że instalacja ma już10 lat.Wymieniałem co jakiś czas filtr gazu raz byłem na regulacji a gaz tankuje tam gdzie najtaniej.W kwietniu miałem się pozbyć tego krążownika ale z racji iż termin odbioru Skody się przeciąga nadal się nim bujam.Podsumowując jestem jak najbardziej za instalacją gazową.BULI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez janusz101szkoda, jak tam się sprawuje gaz u ojca w BSE?
Czy jeszcze za wcześnie na opinię?
Pozdrawiam
trudno coś napisać, nic się nie dzieje, przełączanie niezauważalne, ten wlew bardzo wygodny...
Ojciec zadowolony
[ Dodano: Czw 26 Maj, 11 23:57 ]
aaaa, coś tam było takiego, że zaczął piszczeć, że nie ma gazu a był ale to było chwilę przed przeglądem po 1000km i potem już nie wróciło...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828Zamieszczone przez szkodao dziwo rzeczywiście spadku osiągów nie ma :shock:
no ale takie one są.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
tez sie przyłacze :lol:
Wczesniej Citroen C3 z sekwencyjna instalacja Staga, załozona przy 23tkm do przebiegu 109tkm gdy zostawiłem ja w rozliczeniu- zero problemów z eksploatacja samochodu na LPG, spalanie ok 7.5 LPG. Byłem Bardzo zadowolony z uzytkowania Cytryny jesli chodzi oczywiscie o LPG. Polecam - jetem na TAK :szeroki_usmiech
ps. jedyny minus jaki maja wtryski Medy w LR to ich praca..... jesli Ktos z Was zastanawia sie nad założeniem instalacji LPG to polecam z czystym sumieniem wtryski Keihin. Bardzo dobre, trwałość podobna jak u Medów albo i dłuższa, jesli natomiast chodzi o prace to wogóle ich nie słychac ( praca ich zlewa sie z praca silnika)...
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81praca ich zlewa sie z praca silnikaops:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez yunior81praca ich zlewa sie z praca silnikaops:
z tego co wiem ale moge sie mylic chyba tylko Medy tak głosno pracuja tzn. praca podobna do cichego diesla( do diesli nic nie mam :szeroki_usmiech )... jest to ich jedyny minus poza tym sa bardzo trwałe i dobrze znosza jakosc naszego "polskiego gazu". Moim skromnym zdaniem za takie elementy instalacji jak dobre wtryski, dobry "komputer" oraz dobry parownik ( lub dwa jesli moc jest duza), warto dopłacic i na pewno nie beda to pieniadze wyrzucone w błoto...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fuego_2007Zamieszczone przez szkodakoledzy tutaj narzekali na to w instalacjach "fabrycznych"saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Ja oczywiście na tak. Druga octavia z fabryczną instalacją Landi Renzo i jest pięknie - zwłaszcza gdy płacę na stacji;-)
100PLN za pełną butle (40L).
Jedyny mankament gazu to jak dla mnie zasięg auta, cały zbiornik starcza mi na około 390km, a sporo jeżdżę, więc często muszę tankować, ale poza tym to TAAAK.
a na marginesie - już nigdy więcej diesla. Kultura pracy - żenada, miałem passata B FL 1,9 TDI (awx) 130koni - fajne auto, szybkie, cudny moment obrotowy. ale dźwięk i drgawki tego auta- odraza.
Cisza benzyniaka to jest to.
Komentarz
-
-
dźwigu, wiesz, bo wszystkie passaty tłuką sie jak te stare qr..y :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz